آزمون او اس د (ÖSD)



OSD-German-Test
 

آزمون ÖSD

“Österreichisches Sprachdiplom Deutsch”
“Österreich, Schweiz, Deutschland”
یک امتحان بین المللی به منظور اخذ اقامت یا تحصیل در کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس می باشد. مدرک آزمون ÖSD به صورت رسمی برای ورود به دانشگاه های آلمانی مورد تایید است. البته قبل از اقدام به شرکت در آزمون، حتما شرایط دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید بررسی نمایید زیرا این مدرک به صورت 100% مورد تایید سفارت هست اما ممکن است دانشگاه مد نظر شما این مدرک را تایید نکند.
مهارت های مورد نیاز آزمون

این آزمون دارای 2 بخش کتبی و شفاهی هست که شما میتوانید به صورت همزمان یا در زمان های متفاوت در این آزمون ها شرکت کنید. مانند مابقی آزمون ها، امتحان ÖSD نیز شما را در 4 مهارت:
.خواندن
. نوشتن
. مکالمه
. شنیداری
می آزماید. یکی از نکات مثبت این آزمون این است که، در صورتی که شما در یکی از بخش های امتحان موفق به دریافت نمره ی مورد نظر خود نشدید می توانید مجدد آزمون همان مهارت را شرکت کنید؛ لازم به ذکر است که داوطلبان هر 30 روز فقط مجاز به یک بار ثبت نام در هر یک از مهارت های آزمون هستند.

کارنامه ی آزمون ÖSD

نتایج آزمون ها حدود 2 الی 3 هفته ی کاری پس از اتمام دوره ی آزمون در پنل شما قرار میگیرد و بین 4 الی 6 هفته ی کاری با مراجعه به مرکز امتحان خود میتوانید مدرک خود را دریافت کنید. این آزمون نیز مانند آزمون تلک دارای سطح بندی A1, A2, B2 ,C1 است و شما با توجه به نیاز میتوانید در سطوح مختلف آن شرکت کنید. از جمله نکات مثبت دیگر این مدرک مادام العمر بودن است ولی گاهی برخی از دانشگاه ها ممکن است مدرکی از شما درخواست کنند که بیشتر از 2 سال از آن نگذشته باشد.
images
 

برگزاری آزمون در ایران

خوشبختانه این آزمون به صورت ماهیانه در ایران برگزار میشود و شما میتوانید قبل از سفر به کشور مورد نظر خود مدارک لازمه را تهیه کنید. آکادمی انجل تنها مرکزی است که به صورت رسمی این آزمون را در 2 شهر اصفهان و شیراز برگزار میکند. شما میتوانید به صورت آنلاین با مدارک معتبر (پاسپورت یا کارت ملی هوشمند یا شناسنامه طرح جدید) در این آزمون ثبت نام کنید.

هزینه ی

شرکت در این آزمون متغیر بوده و به صورت یورو محاسبه می شود همچنین هزینه ی امتحان هر سطح متفاوت است. به دلیل اینکه این امتحان در ایران نیز برگزار میشود شما هزینه را به صورت ریالی پرداخت خواهید کرد اما در صورت نوسان قیمت موظف به پرداخت ما به تفاوت به مرکز امتحان خود خواهید بود در غیر اینصورت امکان شرکت در آزمون را نخواهید داشت.


در آخر اگر در مورد چگونگی و شرایط آزمون نیازمند اطلاعات بیشتر یا کلاس های آمادگی آزمون هستید میتوانید با شماره تلفن 36683723-031 تماس حاصل فرمایید.

za2_modellsatz_cover
ZB2
csm_o__sd_covere_2020-05-14_at_12.20.19_dd70b31417