آموزش آنلاین زبان آلمانی سخن آوران

آموزش آنلاین زبان آلمانی به صورت تخصصی

آموزش آنلاین به‌ نوعی از آموزش گفته می‌شود که این آموزش از طریق اینترنت و با استفاده از لپ‌تاپ، موبایل یا کامپیوتر به‌صورت زنده، به زبان‌آموزان ارائه می‌شود.

این نوع از آموزش هر فردی که علاقه‌ مند به یادگیری زبان است را قادر به آموزش در تمام نقاط دنیا و بدون هیچ‌ گونه محدودیتی  می­سازد، به‌ نحوی‌ که دیگر تفاوت امکانات آموزشی در شهرهای بزرگ و کوچک نمی‌تواند مانعی در راه یادگیری زبان باشد.

امروزه به لطف ظهور اینترنت و پیشرفت تکنولوژی، شاهد تحولات بسیاری در حوزه آموزش مجازی هستیم به‌ نحوی‌که بسیاری از دانشگاه‌های معتبر در سراسر دنیا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی خود به‌ صورت کلاس‌های آنلاین نموده‌اند.

مؤسسه سخن‌آوران نیز که افتخار نمایندگی دیوان ماربورگ آلمان را دارد، علاوه بر دوره‌های آموزش حضوری، دوره‌های آموزش آلمانی را نیز به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهند.

چرا آموزش آنلاین زبان آلمانی؟

مهاجرت و زندگی، ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آلمان، اتریش و سوئیس، پیشرفت در تجارت، ارتقای موقعیت کاری و یا توانایی انجام مکالمه در سفرهای تفریحی از دلایل مختلف یادگیری زبان برای هر فرد به شمار می‌آید.

افرادی که به دلایل مختلف اعم از مشغله زیاد کاری و غیره، وقت کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری زبان با خستگی‌های ناشی از رفت‌وآمد را ندارند که این‌گونه موارد موجب بی‌انگیزگی و موانعی بر سر راه یادگیری زبان‌آموزان خواهد بود.

از همین رو آموزشگاه زبان سخن‌آوران، به‌عنوان مؤسسه آموزشی پیشرو در آموزش زبان آلمانی در ایران و اصفهان، به دلیل استقبال فراوان زبان‌آموزان از دوره‌های حضوری این آموزشگاه، اقدام به برگزاری کلاس آموزش مجازی آلمانی نیز نموده است.

این دوره‌ها برای آن دسته از علاقه‌مندان به یادگیری زبان طراحی شده است که علاوه بر دلایل فوق به دلیل دوری مسافت تا محل مؤسسه یا متقاضیان از شهرهای دیگر، عدم تطابق با زمان‌بندی کلاس‌های حضوری مؤسسه و … امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند و از سویی تمایل به یادگیری زبان در مؤسسه‌ای معتبر را دارند.

مزایای شرکت در کلاس زبان آلمانی به‌صورت آنلاین:

      • برگزاری کلاس بدون محدودیت زمانی
      • دسترسی و برگزاری کلاس بدون محدودیت مکانی، حتی در مسافرت
      • صرفه‌جویی در وقت
      • صرفه‌جویی در هزینه
      • عدم لغو کلاس به دلیل وابستگی به شرایط آب‌وهوا
      • آرامش ذهنی، راحتی و آسایش بیشتر و عدم خستگی ناشی از رفت‌وآمد
      • داشتن بالاترین حد تمرکز و اعتمادبه‌نفس برای یادگیری بیشتر
      • نظارت خانواده‌ها بر روند برگزاری کلاس و تدریس مدرسین

ویژگی‌های کلاس آنلاین آلمانی مؤسسه سخن‌آوران:

  • ارتباط زنده صوتی و تصویری

دوره آموزش آنلاین زبان سخن‌آوران به‌صورت زنده  برگزار می‌شود. در کلاس آموزش آنلاین زبان سخن‌آوران، استاد و زبان‌آموزان هم‌زمان صدا و تصویر یکدیگر را باکیفیت بالا در نرم­ افزار اسکایپ یا زوم می‌بینند و می‌شنوند.

  • امکانات یک کلاس واقعی

در نرم ­افزارهای منتخب آموزش آنلاین سخن‌آوران امکانات یک کلاس حضوری همانند: تخته وایت برد فراهم شده است که استاد و زبان‌آموزان می‌توانند بر روی آن بنویسند، و مطالب خود را به اشتراک بگذارند.

  • استفاده از محتوای مالتی مدیا

در دوره زبان آنلاین، برای تقویت مهارت‌های زبانی و انتقال کامل مطالب درسی، امکان بارگذاری و پخش تمامی فایل‌ها اعم از فایل‌های متنی، صوتی، تصویری و فیلم امکان‌پذیر است.

  • دسترسی رایگان به منابع آموزشی

امکان دسترسی به فایل PDF کتاب و مطالب آموزشی لازم برای شرکت در دوره موردنظر به‌صورت رایگان در اختیار زبان‌آموزان قرار خواهد گرفت و دیگر زبان‌آموزان نیازی به خرید کتاب نخواهد داشت.

  • ضبط و بازبینی کلاس

در نرم ­افزارهای منتخب آموزش آنلاین سخن‌آوران قابلیت ضبط کلاس وجود دارد و این امکان را به زبان‌آموزان می‌دهد که در هر زمانی به بازبینی و مرور مجدد مطالب درسی همان جلسه بپردازند.

  • سنجش و ارزیابی آنلاین

دوره‌های آموزش آنلاین سخن‌آوران نیز همانند دوره‌های حضوری شامل آزمون‌های سنجش و ارزیابی است که در طول دوره و پایان دوره به‌صورت کاملاً آنلاین برگزار خواهد شد.

جزئیات دوره ها و ثبت نام